Kontrakty terminowe – fw20h12 – aktualizacja

Posted by Marek | Posted in kontrakty terminowe | Posted on 12-03-2012 10:38 pm

37

kontrakty terminowe - fw20h12 - interwał dzienny

kontrakty terminowe - fw20h12 - interwał dzienny

Przedstawiony uprzednio ciekawy rejon cenowy (LINK DO WPISU) spełnił swoje zadanie.

Teraz pozostaje jedynie pilnowanie longów poprzez podsuwanie zleceń obronnych stop loss.

 

Komentarze 37 komentarzy

Trzeba przyznać, że bardzi ładnie wyczułeś rynek. Nawet zagrałem pod to i urwałem grubasowi konkret kasy.

Więcej osób za tym zarobiło i zarobi 😉 Ja dalej mam pozycje 🙂

@Christina, pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu pozycji stop lossem. Tak by w momencie jego wybicia był zysk 😉

Już nie mam pozycji. Wyszłam na 2292. Na plusik 45 punkcików na dwóch kontrakcikach 🙂 Razem 900zł.
Dziękuję Mareczku :*

A tak w ogóle, to zajebisty masz blog. Chyba najlepszy jaki do tej pory czytałem.

Dzięki 😉

Najbardziej podoba mi się, że piszesz tylko jak jest coś konkretnego.
Inni to nawalają postów pisząc dzień w dzień same pierdoły, aż mdli człowieka …
Tutaj są konkrety i silna merytoryka. Odwalasz Marek kawał dobrej roboty.

Otóż to 🙂 Blog Marka jest po prostu rewelacyjny 🙂

Potwierdzam

Czytałam o Fibo, ale niestety nadal nie mam pojęcia, jak
wyliczacie te zniesienia. Punkt zwrotny nastąpił w idealnym miejscu. Pozostaje mi tylko pokłonić się Markowi i wyrazić podziw dla Jego umiejętności, też bym tak chciał się znać. 🙂

Ciekawe informacje znajdziesz w VI rozdziale książki „Sukces na giełdzie”:
http://www.maklerska.pl/sukces-na-gieldzie-tajniki-i-wskazowki-najwiekszych-polskich-ekspertow-gieldowych-p-1728.html

Po więcej zapraszam na szkolenia, gdzie uchylam rąbka tajemnicy ze swojej metodologii 🙂 Pod koniec kwietnia może coś będzie w Gdańsku.

W Gdańsku ? to dobra wiadomość .

Jest taka szansa. Jedyny termin to 28 kwietnia. Innych miejsc w grafiku już nie mam. Będzie to najprawdopodobniej szkolenie z Techniki Ichimoku.

Można wysyłać maile zgłoszeniowe na wstępną listę rezerwacyjną.
marek (małpa) technikaichimoku.pl

Gdynia jeszcze jest w grafiku 🙂 a jak nie ma, tzn. że masz słaby grafik :PPPPPP

😛

Jak sądzę w okolicach 14 marca istotny szczyt na indeksach.

Panie Marku jest Pan geniuszem! Ten punkt zwrotny został określony genialnie i z wyprzedzeniem. Sam dzięki temu zakupiłem znaczną ilość kontraktów. Dziękuję! Wyróżnia się Pan niesamowicie.

Proszę zwrócić uwagę, że dzisiaj nagle pełno pseudoguru/dayfrajerów zaczęło obstawiać wzrosty. Teraz jak już urosło ponad 100punktów indeksowych! Oni to mają zapłon!

Pan Marek z kolei trafnie pokazał to dużo wcześniej i można było się załapać na cały ruch. To jest właśnie wielka klasa. Pan Marek przerasta innych o głowę.

O rany!! I ty tak grasz znaczną ilością kontraktów opierając się na podpowiedziach p.Marka bez rozstrzygania czy to jest to miejsce?

Jestes pewnie mlodym, raczkujacym inwestorem, zapewne z malym kapitalem, skoro tak piszesz. Ja juz ten etap udawania, ze pozjadalem wszystkie rozumy mam juz za soba. Za kilka, kilkanascie lat tez zmadrzejesz. Inaczej bedziesz patrzyl na wszystko.

To niema znaczenia kto kim jest i z jakim kapitałem .Pytanie było proste.Wynika z twojej odpowiedzi ,że przez ileś tam lat nie poradziłeś sobie w kontraktach i wolisz liczyć na innych?

Po stylu pisania i bladym pojeciu o sprawawch, ktore poruszasz widac, ze dopiero co zaczales i bawisz sie niewielkim kapitalem.
Jak nabierzesz madrosci zyciowej i zarobisz na etacie pierwsze pieniadze inaczej na wszystko spojrzysz.

Ale ty sfrustrowany jesteś -tylko czym oto jest pytanie? Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie.Wykład dajesz,że niby co…i kto ty jesteś….? Pokory trochę.
Poza tym nic ,a nic nie trafiłeś z :

Jestes pewnie mlodym, raczkujacym inwestorem, zapewne z malym kapitalem, skoro tak piszesz. Ja juz ten etap udawania, ze pozjadalem wszystkie rozumy mam juz za soba. Za kilka, kilkanascie lat tez zmadrzejesz. Inaczej bedziesz patrzyl na wszystko.

Po stylu pisania i bladym pojeciu o sprawawch, ktore poruszasz widac, ze dopiero co zaczales i bawisz sie niewielkim kapitalem.
Jak nabierzesz madrosci zyciowej i zarobisz na etacie pierwsze pieniadze inaczej na wszystko spojrzysz.”

Bzdury wymyślasz.W ojca się chcesz bawić czy co…?To nie ten blog.
Tu pada pytanie i jest odpowiedź.Ale ty niestety nie potrafisz jej udzielić.
Mniej zdenerwowania życzę i więcej szacunku do innych.

Teraz juz nie mam zludzen kim jestes. Z kazda kolejna wypowiedzia potwierdzasz to.

…..widocznie więcej emocji wkładasz w pouczanie innych ,a mogło to być takie proste : NAPISAĆ NORMALNĄ ODPOWIEDŹ NA NORMALNIE ZADANE PYTANIE,zamiast się niepotrzebnie mądrować ,jak również nie znasz mnie i nic o mnie nie wiesz.Także złudzeń możesz nie mieć bo nie masz pojęcia o kim piszesz i do kogo!

Niech bedzie, tak bylem dawca kapitalu, zadowolony? Bylem na wielu szkoleniach, wybieralem jak glupi te najdrozsze mamiony haslami reklamowymi. W sumie na kilka szkolen wydalem ponad 40 000 pln. Pozniej stosowalem sie do tego co mnie nauczyli i systematycznie tracilem. W sumie ponad 400 000 pln. Mam dobry biznes, zarabiam duzo, gielda to byl tylko dodatek wiec dalem sobie z nia spokoj.
Jakis rok temu trafilem z polecenia GS na strone Pana Marka. Przegladalem ja przez wiele miesiecy az odkrylem, ze w koncu trafilem na blog prawdziwego eksperta gieldowego. W koncu czytam kogos kto skutecznie zarabia na gieldzie. Mam bardzo duzo wiedzy z poprzednich szkolen, ale co z tego jak jest ona nic nie warta. Na gieldzie gram 15lat, na kontraktach 8lat. Marek pomaga mi ogromnie w okreslaniu dobrych miejsc gdyz czuje on rynek wysmienicie. Jak tylko czas pozwoli udam sie do niego na szkolenie by uczyc sie od prawdziwego praktyka gieldowego. Do tego czasu niech moj kapital pracuje. Gram 3 cyfrowa liczba kontraktow. Pozdrawiam Pietro i zycze sukcesow

I za to szanuję ludzi,że potrafią się przyznać do błędu.
Pozdrawiam Ronny i ja również życzę sukcesów i spokoju ,bo to jest nam najbardziej potrzebne.

Pietro, nie udawaj znawcy. Pamiętam jak niedawno podniecałeś się medianami na innym blogu i wypytywałeś ciągle o totalne podstawy. Kłamstwo ma krótkie nogi. Miej pokorę i przyznaj się, że po prostu nie masz dużego doświadczenia. Ronny może robić ze swoimi pieniędzmi co chce. Nic nam do tego. Sama też często korzystam ze wskazówek Marka i nie widzę w tym nic złego. Sama jestem zbyt słaba i muszę nabrać doświadczenia. Pomoc mentora jest dla mnie w tym momencie zbawienna. Przy okazji mogę zarobić środki na szkolenie u Marka korzystając z jego wskazówek. Zamiast sama przebijać się przez puszczę, wolę skorzystać z pomocy kogoś kto już ją przeszedł.

Nic nie udaję.Ja tylko zadałem pytanie ,a dostałem wykład i brak odpowiedzi.
Poza tym nie wypytywałem się o totalne podstawy.Przeczytaj może moje wypowiedzi uwaznie i nie wymyślaj.A mediany są ok. Tylko wiele osób nie potrafi tego jeszcze zrozumieć ,bo tak są w klasycznej AT zacietrzewieni.
Oczywiscie ,że Ronny może robić z pieniędzmi co chce.Wczesniej napisałem ,że mam 2,5 roku w większosci układania i nauki zagrywek-także żaden nowicjusz ,że mnie i najwazniejsze nie przegrywam,ale jestem na malutki plus.
A oceny kto ,z kim i za ile są nie na miejscu.

2,5roku? Zakladalem, ze 3-4 lata. Ja mam 15 i tez kiedys pisalem takim stylem. Przez pierwsze 5 lat poslugiwalem sie taka retoryka ja ty. Zrob screena i za 2,5 roku bedziesz sie z tego smial 🙂 Z mojej strony koniec tematu. Wybacz jesli urazilem w ktoryms momencie.

Christina czy ty masz jakieśkolwiek pojęcie o tym czym są mediany?
Tak łatwo poszło ci napisanie o podniecaniu się przez Pietro tym narzędziem.

Ronny nie ma sprawy.Muszę przyznać,że jestem pod wrażeniem ilości kontraktów jaką spekulujesz. I tak mi się przypomniało,że jakieś 2-2,5 roku temu przy zawirowaniach rynkowych i wiadomościach płynnących ze świata kontrakty otworzyły się w poniedziałek luką ok 80-90 punktów w stronę przeciwną do trendu i wówczas nawet SL by nie pomógł.Jak również jeśli dobrze pamiętam nawet GS czekał aż luka się zmniejszy bo takiego strzału w drugą stronę nikt nie przewidział.Zapytam się czy to jest poziom ryzyka ,który ci odpowiada-bo stres musi być przeogromny?

czytam ten blog już bardzo długo , ale takich pyskówek jeszcze tu nie widziałem ,Panowie dajcie już spokój ,myślę że autor tego bloga nie po to go stworzył . pozdrawiam

@Mem popieram.

Myślę, że Marek będzie zaciekawiony rekordową aktywnością uczestników tego wpisu jak i zniesmaczony treścią. Gdzie są pochwały dla Mistrza za kolejny trafny długofalowy typ? Dziękujemy Marku 🙂
Mamy jeszcze kilka dni do powrotu Mistrza i możemy zmienić wizerunek tego wpisu.
Panowie i Panie czy możecie wyjaśnić jak się ma osłabienie złotego do wzrostów na giełdach?

Ojej, rzeczywiście rekord wpisów!

Ps. Proszę Was bardzo, szanujmy się wzajemnie tak by panowała tu miła i przyjacielska atmosfera 🙂

Przepraszam Panie Marku za ten drobny incydent (choc to nie ja zaczałem, teraz bede uwazal by sie nie wdawac w niepotrzebne pyskowki)

[…] zwrotny, jak i późniejsze potwierdzenie kierunku i sugestia by nie zamykać tylko podsuwać SL (LINK DO WPISU) okazały się trafne. Kto grał na serii marcowej już ma zysk rozliczony, gdyż ta seria […]

Zostaw komentarz